Matka Domáca Výber produktov pre voňavý domov
Barbora Beťáková, známa aj ako Matka Domáca, je influencerka a tvorkyňa (nielen) zábavného obsahu zo života matiek a rodičovstva. Barbora na svojich sociálnych sieťach zobrazuje život autentickej matky a manželky “bez retuše”. Svojimi vtipnými videami si získala množstvo sledovateľov, a to nielen z radu maminiek na materskej a rodičovskej „dovolenke“. Aj vďaka Barbore sa mnoho mám, ale aj otcov nachádza v zdieľanom obsahu, v bežných rodičovských situáciách. Tie sú niekedy naozaj ako predloha pre scenár komédie, či tragikomédie.
Matka Domáca a jej profil však nie je len o komických a vtipných situáciách. Barbora otvára aj veľmi dôležitú tému života s panikou a ukazuje svoju cestu za sebapoznaním. Duchovno, sebarozvoj, starostlivosť o seba, o ženstvo… To sú naozaj veľmi rozsiahle témy, ktoré nájdete na profile Matka Domáca.
Prečo spolupráca Matka Domáca a Štýlovo.sk? Ako hovorí Barbora:
„Každá žena a mama by chcela mať doma upratané a všetko voňavé. S poriadkom je to však s deťmi často náročné, čo mi dajú za pravdu asi všetci rodičia. Ale prečo nemať voňavo a nespríjemniť si aj bežné upratovanie a pranie super vôňami. Tak napríklad, od kedy používam parfémy do prania od Štýlovo.sk, na pranie sa naozaj o čosi viac teším 🙂 Keď mám chvíľku pre seba, rada si zapálim sviečku (napríklad k meditácii), napustím si vaňu, do difuzéra nakvapkám moje obľúbené esenciálne oleje… Spolupráca so Štýlovo.sk je teda pre mňa úplne prirodzenou súčasťou môjho bežného života, života Matky Domácej… A aby som nezabudla, Štýlovo.sk je pre mňa aj obchodom, kde vždy nájdem nejaký super darček pre ženy aj pre mužov.“
Barbora vyskúšala z našej ponuky viacero produktov a na základe osobnej skúsenosti vám odporúča set obľúbených produktov, ktorý obsahuje:
Max Benjamin, Dodici, Vonná karta
IL BUCATO DI ADELE, Fitness, Parfém do prania 500ml
Woodwick, Vonná Sviečka Classic, Black Cherry 275g, Čierna Čerešňa
O značke:
Značka WoodWick ® je americká značka, ktorá sa prvýkrát objavila na trhu v roku 2006 s 12 vôňami v ponuke. Neskôr doplnila do svojho portfólia špeciálne a limitované edície sviečok, či obľúbené produkty WoodWick Trilogy s tromi odlišnými vrstvami vôní a farieb. V roku 2011 bol patentovaný ich dizajn drevených knôtov Pluswick®. Jednalo sa o inovatívny spôsob horenia. Knôt Pluswick vytvára príjemný zvuk imitujúci praskanie dreva v krbe, zatiaľ čo sa vaša obľúbená vôňa pozvoľne uvoľňuje. WoodWick® neustále zameriava na inovácie a oddáva svoje zmysly so štýlovými produktami, ktoré kombinujú starostlivo vybrané suroviny a rafinované remeselné spracovanie. Značka WoodWick ponúka svojim zákazníkom obľúbené vône aj v produktoch do auta, ktoré si zamilujete na prvé ovoňanie rovnako, ako sviečky.
Recenzie
Žiadne recenzie na zobrazenie